Antonia – a neverending story

7, octombrie, 2008 at 4:38 pm 2 comentarii

Emisiunea are loc in direct joi, 9 octombrie 2008, de la ora 20 la 22 si se poate asculta direct de pe site:

http://www.stillonline.ro/

*

In fiecare luna, la emisiunea Puls medical, voi invita cate un student sau absolvent de medicina. Sa se prezinte, sa se reprezinte pe el insusi sau ea insasi aici, la microfon. Azi: Antonia.

Antonia are 18 ani jumatate si a intrat prima la Stomatologie, in Iasi, anul acesta. A absolvit Colegiul National cu o medie fabuloasa si la bac tot asa, cu 9, 9999999. De cateva zile, Antonia a inceput facultatea si ma streseaza pe messenger despre ore, cursuri, amfiteatre, halate, cranii, schelete, anatomie, profesori, laboratoare, carti, biblioteca si toate ustensilele necesare, dar nu suficiente unui boboc de anul I.

Am cunoscut-o pe Antonia in iarna trecuta, la vernisajul unei prietene comune. Acolo ne-am intalnit multi bloggeri din Iasi si chiar au venit din toata tara.  Prietena mea Dana mi-a zis: hai sa iti fac cunostinta cu o fata care are grija si ea de pisici si de catei si e din Iasi. Asa am intalnit-o pe Antonia. Apoi am tinut legatura prin messenger, telefon, in real, a trecut vremea, liceul, bacul, admiterea la facultate. N-am intrebat-o niciodata despre latura profesionala a ei, cum invata, ce note are, nu m-a interesat, pentru ca in esenta nu conteaza notele, ci omul. Notele conteaza doar pentru… bursa :).

Si intr-o seara imi zice: am intrat prima la medicina! Dar sa stii ca am dat la stomato. Felicitari din tot sufletul si buna alegere.

Acum oscileaza: daca nu imi place stomatologia? Te transferi la generala la anul. Dar mai bine mergi pe drumul tau. Uite rezidentii ce scandaluri fac, din cauza salariilor de „ultima vanzatoare de la alimentara”?  Asa ca mergi mai departe, dupa absolvire, vei avea cabinetul tau sau vei lucra cu alti colegi. Dar stii ca vei fi „pe picioarele tale”, vei depinde doar de puterea ta de munca si de indemanarea ta si nu, inca alti 5-6 ani, de un rezidentiat prost platit.

*

Ii cer o fotografie, pentru blog. Se pricepe la fotografii. Are „ochi” pentru detalii si simt estetic. Imi spune ca fotografiile ei sunt mereu „pe langa”. Imi trimite una singura:

Ce stiu eu despre Antonia: foarte putin si indeajuns incat sa o consider o prietena si un om aproape sufletului meu.  Iar profesional, sa am atata incredere ca va ajunge un medic bun, incat sa ii pot spune de pe acum ca peste 6 ani, o sa fiu primul ei pacient si sa sper ca pana atunci sa nu inceapa cu… proteza :)).

Entry filed under: Despre emisiuni.

Emisiunile se reiau de pe 9 octombrie Medicina si poezie

2 comentarii Add your own

  • 1. puck  |  9, octombrie, 2008 la 6:59 pm

    pst pst, emisiunea se amana pe marti. tel de la alma.

  • 2. alma  |  9, octombrie, 2008 la 9:49 pm

    Multumesc, Dana. Din pacate, am fost anuntata cu 10 minute inainte de inceperea emisiunii, s-a schimbat grila, asta e. Ramane pentru intr-o marti, cand va putea veni Antonia, in functie de orarul ei de la facultate.
    Ne cerem scuze!

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Comentarii recente

nastea la Medicina si poezie
okazii la Anunturi
Crastescu Bianca la O emisiune cu… prob…
Crastescu Bianca la O emisiune cu… prob…
BALANESCU SIMONA la Tinerete fara batranete sau vi…

Categorii

octombrie 2008
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Câţi au luat pulsul

  • 8.216 hits

Puls counter

var sc_project=3937082; var sc_invisible=1; var sc_partition=47; var sc_click_stat=1; var sc_security="f9787fb3";
free webpage counters