Emisiunile se reiau de pe 9 octombrie

2, octombrie, 2008 at 4:32 pm Lasă un comentariu

Pentru ca invitatii vegetarieni nu mai pot ajunge in radio decat pe data de 16 octombrie,  iar astazi este revizie la radio, emisiunile Puls medical se vor relua din data de 9 octombrie, cand – daca nu va fi revizie si atunci 🙂 – vom discuta despre … astept preferintele voastre.

A inceput facultatea, ieri a fost prima zi de scoala. Ma gandeam sa discutam despre prima zi de scoala, amintiri, locuri, fapte, oameni, colegi, profesori, materii, amfiteatre, ore, laboratoare, stagii, spitale, garzi, halatele si papucii de spital, stetoscop si atlase de anatomie, dar apoi m-am gandit ca nu voi fi deloc originala: toata lumea vuieste despre astfel de lucruri.

De ce lumea discuta mereu despre lucruri evidente? Despre lucruri stiute, isi povestesc filme, carti, pe care le-a vazut sau le-a citit si interlocutorul. La fel profesorii – chiar si cei de la medicina, chiar si eu 🙂 – prefera ca studentii sa spuna la examene lucruri stiute si atunci studentul e bun, ia 10.  Am constatat ca asa mi s-a intamplat si mie… Poate asa trebuie sa fie, inca nu am aflat…

As vrea sa va spun ceva frumos la inceputul unui nou an universitar. Ceva care nu v-a fost spus pana acum niciodata si care sa va fie ghid pe tot parcursul anului. Dar nu sunt eu geniu sa gasesc ceva ce nu s-a mai spus. Nici un dumnezeu al cuvintelor, sa prefac din lutul literelor, noi urari de bine pe un nou drum.

Am in lista de messenger si in sufletul meu pe fostii mei studenti, unii dintre ei absolventi de anul acesta, altii din alti ani. Unii invata din greu pentru rezidentiat. Le doresc sa isi poata alege specialitatea pe care si-o doresc si sa ajunga medici buni. Si, pe langa toate acestea, sa nu uite sa fie oameni, sa nu uite sa fie frumosi in suflet, pentru ei insisi si pentru cei din jurul sau. Si chiar pentru necunoscutul care bate la usa medicului, sa ceara ajutorul. Sau poate, mai ales, pentru el…

Sa aveti o toamna frumoasa si sa nu uitati… sa fiti sanatosi!

Entry filed under: Despre emisiuni.

Anunturi Antonia – a neverending story

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Comentarii recente

nastea la Medicina si poezie
okazii la Anunturi
Crastescu Bianca la O emisiune cu… prob…
Crastescu Bianca la O emisiune cu… prob…
BALANESCU SIMONA la Tinerete fara batranete sau vi…

Categorii

octombrie 2008
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Câţi au luat pulsul

  • 8.216 hits

Puls counter

var sc_project=3937082; var sc_invisible=1; var sc_partition=47; var sc_click_stat=1; var sc_security="f9787fb3";
free webpage counters